converteer leads in klanten met e-mail marketing
Ondanks wat veel mensen denken is e-mail marketing een van de beste vormen van online marketing. Op deze manier kun je jouw potentiële klanten heel gericht benaderen en een band opbouwen die uiteindelijk leid tot trouwe klanten. Dit doe je door waardevolle informatie te delen op de juiste momenten in het salesproces. De lezers voelen zich hierdoor steeds meer verbonden met jou, je merk en je product. Door gebruik te maken van deze vorm van marketing neem je de regie in handen. Bovendien is de investering laag en de uitkomst hoog, precies wat jouw bedrijf nodig heeft.
Wat is E-mail marketing
E-mailmarketing is het gebruik maken van e-mails om een boodschap over te brengen aan jouw potentiële klant om ze aan te zetten tot actie. Ook kan e-mail marketing jouw leads netjes opvolgen en zorgen voor een warmere binnenkomst voor jouw sales personen. De meeste mensen gaan online niet direct over tot een aanschaf of overeenkomst, mensen willen een band en connectie voelen met een bedrijf. Door gebruik te maken van e-mail marketing kun je ze via e-mail waardevolle informatie verschaffen over jou, je bedrijf, je merk en promoties. De e-mailadressen kun je krijgen van oude klanten of via lead magneten zoals een gratis e-book, webinar of whitepaper.
Waar kunnen we bij helpen

Analyse & ontwikkeling
Om aan de slag te gaan met e-mailmarketing is het belangrijk om te weten wat je doel is als bedrijf. Samen bepalen we dit en kijken we naar jullie doelgroep. We willen een zo duidelijk mogelijk beeld van jou en je doelgroep om de perfecte campagne op te zetten.

campagne
Als we weten wat jullie doel en doelgroep is gaan we aan de slag met het opzetten van een campagne. Het kan hierbij gaan om één of meerdere campagnes met verschillende doelen afhankelijk van jullie wensen en het beoogde resultaat. Uiteindelijk heb je een campagne die werkt aan het genereren van leads en potentiele klanten.

monitoring & Bijsturing
De resultaten van e-mailmarketing komen naar voren in jullie statistieken. We kijken welke campagne of e-mails het meeste effect hebben. Aan de hand van de resultaten kunnen we de campagne aanpassen om die zo efficiënt mogelijk te maken.
voordelen van e-mail marketing
Zorgt met een kleine investering voor conversie die meetbaar is.
- Meetbaar
- Hoge Return on Investment (ROI)
-
Laat je deskundigheid zien
-
Goedkoper dan andere marketing
- Verhoogt websiteverkeer
- Betere naamsbekendheid
- Zorgt voor trouwe klanten
- Versnelt salesproces

Zijn jullie klaar voor de volgende stap in digitalisering?
Vul de quick scan en kom erachter hoe het ervoor staat met jullie digitale marketing. Ontvang gratis een analyse en advies en ontdek hoe volwassen jullie digitale marketing is en wat jullie verbeterpunten zijn.
Wanneer zet je E-mail Marketing in?
Als je als bedrijf je band met je leads en bestaande klanten wil verbeteren en wil zorgen voor een hoge ROI, dan is e-mail marketing een van de beste opties. De online concurrentie is hoog en bovendien willen mensen meerdere contactmomenten tot ze op aankoop overgaan. Met deze vorm van marketing kun je een relatie opbouwen met je potentiële klanten om die om te zetten in betalende klanten. Bovendien is dit een belangrijk middel om oude klanten vast te houden.

E-mail marketing uitbesteden
E-mail marketing is meer dan simpelweg het versturen van nieuwe aanbiedingen en een nieuwsbrief. Een campagne heeft alleen effect als hier een strategie en de juiste tactiek achter zit. Deze strategie moet afgestemd zijn op jouw doelgroep en het doel dat je wil behalen. Ik en mijn collega’s weten hoe we deze campagne moeten vormgeven om maximaal resultaat te behalen.
Voordat we aan de slag gaan met jullie aanvraag kijken we of er een match is. Als ik het gevoel heb dat we op een lijn zitten gaan we aan de slag met een onderzoek. We kijken naar jullie bedrijf, jullie product, jullie doelen en uiteraard jullie potentiële klanten. Aan de hand hiervan maken we een campagne die past bij jullie bedrijf en zorgt voor maximaal resultaat.
Wat kan e-mail marketing betekenen voor jou?
“Email has an ability many channels don’t: creating valuable, personal touches—at scale.” – David Newman
Wil je een hogere ROI en oude klanten vasthouden dan heb je als bedrijf baat bij deze methode. Deze is bovendien niet alleen geschikt voor grote bedrijven, maar ook voor kleine bedrijven en eenmanszaken. E-mail marketing heeft de grootste ROI van alle online marketingmethodes en is daarom een manier die in bijna elk budget past en zorgt voor maximale resultaten. Bouw een band op met je potentiële klanten en converteer leads in sales.
Wie je voor zijn gegaan











Aanvraag
Om van start te gaan wil ik jullie vragen om het aanvraag-formulier in te vullen. Vul deze zo volledig mogelijk in zodat ik alvast een goed beeld heb van jullie bedrijf en kan bepalen of ik jullie kan helpen. Samen overleggen we wat de opties zijn en of we uiteindelijk met elkaar in zee zullen gaan.

DISCOVERY
Na ontvangst van jullie aanvraag neem ik contact op voor een oriënterende ‘Discovery Call’. Tijdens dit gesprek bespreken we waar jullie momenteel staan, wat jullie al doen en wat jullie concrete doelen zijn.

Campagne ontwerp
Nu ik weet wat de basis en randvoorwaarden zijn ga ik aan de slag met het ontwerp van jullie campagne. Deze campagne zal bestaan uit e-mails die waarde bieden, zorgen voor herkenbaarheid en een band opbouwen. Pas als de klant vertrouwen heeft zullen ze overgaan tot afspraak of aankoop, we sturen hier in de campagne op aan.

Aan de slag
Na het ontwerp van de campagne gaan we daadwerkelijk aan de slag. Afhankelijk van de doelen zullen we één of meerdere campagnes uitrollen. Het sturen van de e-mails zal voor een groot deel geautomatiseerd gaan zodat jullie leads de e-mails op de juiste momenten zullen ontvangen.

monitoring & rapportage
Tijdens en na de campagne kijken we naar de resultaten. Dankzij statistieken kunnen we precies zien wanneer jouw website bezoeken, of zich ergens voor aanmelden. De resultaten gebruiken we om de campagne bij te sturen om tot de beste resultaten te komen.
meer weten over e-mail marketing?
Vul dan het aanvraagformulier in en wees specifiek! Hoe beter de informatie, hoe beter ik kan beoordelen of ik als online marketing expert jouw business naar nieuwe online hoogtes kan brengen.
Neem contact op